Kamarád je ten, kdo mě má rád
Děti se seznamovaly s orientací v novém prostředí (kuchyně,šatna,ostatní třídy )
Cvičily na nápodobu zvířátek a podle klavíru. Procvičovaly lokomoční cviky ve dvojicích,v kruhu,zástupu. Poznávaly,kdo je ve třídě největší a nejmenší.Typovaly a řadily se podle velikosti.Spolupracovaly , domlouvaly se.
Hrály hru: Přijel k nám listonoš - popisovaly značky a ostatní ji měly uhodnout
Seznámily se s básničkou Školka.
Lepily domeček pro červíka Pepíka .Starší děti vybarvovaly podle diktátu,mladší podle fantazie
Vyjadřovaly rytmus,dynamiku.Zpívaly písně s oporou o hlas učitelky
Básnička: Září klepe na dveře,školka zase otevře.Přijde do ní mnoho dětí bude jich tu jako smetí.Stanou se z nich kamarádi,co se mají spolu rádi
Kamarád je ten kdo mě má rád.Pomůže mi poradí po vláskách mi pohladí