…po stopách Sherlocka Holmese aneb učíme se anglicky

Zveřejněno: 1. 12. 2020, zapsal: Veronika Vaňourková, přečteno: 696x
ACHv 2 ACHv

Od začátku školního roku máme v Dráčcích pravidelné anglické chvilky. Děti nenásilnou formou nabývají jistoty při činnostech a hrách spojených s výukou anglického jazyka. Seznamují se se základními pozdravy, pokyny, čísly, barvami, s předměty denní potřeby a jednoduchými předměty, pocity a tak podobně. Budují si důvěru prostřednictvím spolupráce a zapojení se, navazují na znalosti dříve získaného jazyka, vžívají si strukturu jednotlivých frází a jejich upevňování. Získávají motorické dovednosti při hrách a při plnění úkolů, snaží se porozumět slyšenému a spolupracovat s ostatními.

Děti jsou schopné napodobit pohyb podle vzoru a pokynu, orientují se v prostoru, rozvíjí postřeh a soustředění se, rozvíjí a procvičují aktivní a pasivní slovní zásobu AJ, vědomě užívají všech smyslů, učí se podle instrukcí, prožívají radost z poznaného a zvládnutého, vedou rozhovor, domluví se slovy a gesty.

Lekce jsou inspirované metodikou Wattsenglish. V dětech je vzbuzován zájem o cizí jazyk a kulturu a schopnost porozumět jednoduchým pokynům pedagoga v cizím jazyce. Rozvíjíme logické myšlení a individuální schopnosti každého dítěte.

Celou lekcí děti provází postava Sherlocka Holmese. 

Děti anglické chvilky moc baví.

Dokonce se s námi zapojili i ti nejmenší,  děti ze třídy Myšek, které si lekci moc užily.