Vizualizace 3D - MŠ Saská
Informace o zápisu do MŠ
Vizualizace 3D - MŠ Pohádka


CO SE DĚJE V NAŠÍ ŠKOLE

Zveřejněno: 14. 10. 2020, zapsal: Ilona Kršová, přečteno: 1046x
Myšky - Myšky -

Seznamujeme se s různými druhy zeleniny a ovoce, rozpoznáváme je podle obrázků a skutečnosti, podle vůně, poznáváme podle hmatu, ukazujeme, třídíme, přiřazujeme, dělíme, skládáme, počítáme, hledáme, hrajeme divadlo „O veliké řepě“ maňáskové i s karnevalovými čepičkami, malujeme, vybarvujeme různými technikami, modelujeme, recitujeme říkanky a básničky s pohybem, zpíváme o zelenině ...


Zveřejněno: 13. 10. 2020, zapsal: Eva Beníšková, přečteno: 831x
Skřítkové-Bramboroví ježci

Dobroty pro Myšku Bětušku

 Děti si do Mš přinesly jablka a brambory. Pozorovaly barvy, zkoumaly vůně, chutě, tvary, porovnávaly velikosti. Pomohly připravit jablečný závin pro myšku a vypravily se s ní na první delší výpravu k lesu. Kreslením velkého jablka cvičily grafomotorické základy. Z brambor si vyrobily ježky a naučily ...


Zveřejněno: 12. 10. 2020, zapsal: Pavlína Škulinová, přečteno: 1063x
obr. jezek Domeček ježek

„Copak se nám to objevilo za hromádku ve třídě“? „To je listí volaly děti“. „Kdopak se nám to pod ním schoval“? Byl to ježek Honzík, který navštívil děti a provázel je celý týden. Děti si Honzíka velice oblíbily. Naučil je novou básničku s pohybem „Leze ježek, leze v lese“ a ...


Zveřejněno: 12. 10. 2020, zapsal: Ilona Kočová, přečteno: 810x
Jablíčko - Mám já velkou zahrádku 1

 V týdnu od 5. října jsme s dětmi navázali na předchozí téma ovoce a to zeleninou. Povídali jsme si o podzimním počasí, o práci na zahradě, a zelenině na záhonu. A hned jsme si na to vše hráli: cvičili jsme s košíčky (obručemi), „zatloukali“ jsme plotové plaňky (rytmizace), aby nám ...


Zveřejněno: 11. 10. 2020, zapsal: Lucie Brabcová, přečteno: 843x
Návštěva fary Na faře Hrajeme si s jablky

Tento týden děti nyvštívily Karkulčinu babičku na zahradě. Babička sklízela ovoce a zeleninu. Když jí uklízela ze zahrady, zakopla a vše se jí pomíchalo. Děti babičce pomáhaly třídit ovoce od zeleniny. Povídaly jí vše, co o zelenině a ovoci vědí.  Rozsypaná jablíčka dávaly přesně dle počtu do košíků. Pracovaly ve ...


Zveřejněno: 9. 10. 2020, zapsal: Eva Kodlová, přečteno: 1013x
Brambory 1 Brambory

Děti se seznámily s plody, které rostou na podzim na poli. Osvojovaly si číselnou žadu 1 až 5 a určovaly počet sklizených brambor, mrkve, cibule, dýní a cuket.

Učily se koordinaci při kutálení ,,Zelí a dýně z pole". Při zpěvu si upevňovaly správnou intonaci - hudebně-pohybové hry ,,Šla Nanynka do zelí ...


Zveřejněno: 9. 10. 2020, zapsal: Martin Krš, přečteno: 893x
Dramatizace pohádky Na zahradě

Skřítek a děti ze Stromečku se poslední tři týdny zabývali počasím a jeho vlivem na přírodu, rostliny a plodiny. Děti se naučily novou píseň „Paraplíčko“, kterou dramatizovaly s barevným padákem. Pochopily, jak je důležitá voda pro lidi a vše živé kolem nás. Výlet k Boreckému rybníku nám ozvláštnila bobří hráz ...


Zveřejněno: 6. 10. 2020, zapsal: Ivana Urbánková, přečteno: 879x
Sluníčka - Na podzim, když padá listí 2 Sluníčka - Na podzim, když padá listí 1

V lese je krásně, ale na podzim je to tam nejkrásnější. Zašli jsme s dětmi na výpravu do lesa, abychom všechno prozkoumali. Objevili jsme jehličnaté a listnaté stromy, nasbírali kaštany a žaludy pro naše tvoření a poznávali barevné plody na keřích (šípky a trnky). Pod stromy jsme objevili houby, které ...


Zveřejněno: 5. 10. 2020, zapsal: Bohumila Choulíková, přečteno: 826x
Chleba Berušky Chleba II

Tentokrát jsme si objasnily proces, kterým projde obilí. Víme tak už, co se vše stane od klásku na poli po chléb v obchodě.  Zkoumaly jsme klasy, různé druhy mouky i pečiva, pohrávaly si s „farmářskou“ matematikou, hrály si též na mlynáře a pekaře. Na ekofarmě Moulisových v Milínově jsme si ...


Zveřejněno: 4. 10. 2020, zapsal: Marie Šašková, přečteno: 827x
kluci a zelenina zelenina sluníčko

        Týden děti zahájily opakováním geometrických tvarů, které představovaly zeleninové záhony. Seznámily se s kořenovou zeleninou a s názvy kořen a nať. Poskládaly si kořenovou zeleninu pomocí dekorativních dřívek. Při spolupráci ve dvojicích děti rozdělily obrázky na keříčkovou zeleninu, zeleninu rostoucí v půdě a na povrchu půdy.

        Temperovými barvami si děti ...