![]() |
![]() |
![]() |
Úřední deska
Vyvěšeno:
- Vyvěšení Sejmutí Název Velikost St.
20.12.2024 20.12.2025 Rozpočet na rok 2025.pdf (307,7 KB) 80x
20.12.2024 20.12.2025 Střednědobý výhled rozpočtu na 2026 a 2027.pdf (325,4 KB) 59x
CO SE DĚJE V NAŠÍ ŠKOLE



Máme rádi zvířata…
Uplynulý týden jsme si s dětmi povídali o volně žijících zvířatech v naší zemi. Koho můžeme potkat v lese, když budeme mít štěstí. Koho děti můžou zahlédnout na louce a v neposlední řadě ve vodě. Děti měly poměrně velký přehled o přírodě kolem nás a všechna zvířata ...



Máme draka Bezzubku
A jak se to všechno stalo? Jednoho krásného podzimního dne jsme šli s naší partou kamarádů ze třídy Stromeček na vycházku. Svítilo krásně slunce, na zemi byla spousta barevného listí a ještě pořád příjemně hřálo sluníčko. Při zpáteční cestě do školky si děti všimly něčeho, co vypadalo ...


Tiše, tiše ježek spí…
Myška Bětuška přivedla do třídy Skřítků nového kamaráda, ježka Karlíka, který byl schovaný v tajemném košíku, kde byly ukryty také poklady lesa, z kterého si pak děti vytvořily senzory box do třídy (listy, šišky, mech, šípky, houby, lesní zvířata…)
Ježek Karlík nás provázel podzimní přírodou, společně ...
Vážení rodiče,
víme, že aktuální situace je pro všechny složitější, ale neměli bychom zapomínat na rozvoj řeči Vašich dětí, podporu mluveného slova a správný řečový vzor.
Ve vývoji řeči je rozhodující prvních šest let života. Vývoj každého dítěte je individuální, stadium řečového rozvoje je nutné vždy posuzovat v souvislosti s ...


,,Na kouzelném koberci"
Na ,,kouzelném koberci" děti odletěly do ,,Země pohádek". Jaká na ně čekala?
O zvířátkách ,,Boudo, budko" - poznaly hodnou myšku Hrabalku, žabku Kuňkalku, zajíčka Ušáčka, kozlíčka Roháčka, hafálka Čmuchálka a zlého medvěda, který zvířátkům domeček rozbil.
Děti se pokusily pohádku dramatizovat a společně s kamarády postavily pro zvířátka ...


Už je to tak, ve školce je DRAK!
Děti se seznámily s pohádkovým drakem, který měl sedm hlav. Jenže každá hlava měla ráda něco jiného. Co s tím? Díky písničce, kterou jsme se společně naučili, jsme mohli na draka vyzrát.
V týdnu jsme poznali ještě jednoho draka, který hrál všemi ...


Přišla nám nová depeše od SH, ve které bylo napsáno, abychom pořádně prozkoumaly, co by mělo každému člověku, nejen detektivovi, dobře sloužit…smysly.
Postupně jsme se s jednotlivými smysly seznamovaly, se smyslovým ústrojím (okem, uchem, nosem, ústy, kůží) a jejich funkcemi, pozorovaly jsme lupou kůži, zkoumaly jsme naše otisky prstů ...


Tentokrát jsme dva týdny prožili ve společnosti Křemílka a Vochomůrky. Na základě přečtených příběhů jsme se ocitli v pohádkách, ve kterých jsme například mohli pomoci s výrobou hodin s jednou ručičkou či tanečních bot pro obra, utíkali jsme před „rozvášněnými“ povidly, seli jsme semínka a stavěli vozy z polikarpovky. Křemílkovi ...


Tento týden se nesl ve znamení zeleniny, kde klíčovou roly sehrála červená řepa. Nebyla to však obyčejná řepa, byla to veliká řepa a děti o ní nejen zhlédly pohádku, ale i si v převlecích zahrály divadélko „O veliké řepě“. Povídaly si, jak vypadá podzimní zahrada a naučily se novou písničku ...


"Draku, draku vyleť výš, copak asi uvidíš?" Tuto hádanku jsme se s dětmi snažili rozluštit. Náš drak sice vysoko nevyletěl, ale všechny děti si vyzkoušely, jak draka pouštět. Draka jsme si vyrobili ze všeho, co nás napadlo a zazpívali si o něm veselou písničku. Náš drak byl vegetarián a princezny ...